الــحــيـــــــــــــاة جــــــــــــوالــة

امتحانات اون لاين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الجمعة 25 أبريل 2008, 5:24 pm

تعبيرا عن المحتوي الجمجمي الفاضي للطلبه هذه الايام
و كشعور صادق مننا ان نرفع مستوي الطلاب علي مستوي العالم المصري

قررنا نحن كمال باشا الطالوتي اعدام كل الدكاتره و المعيدين و المدرسين علي مستوي المحافظات

و قد كرم جلالته و وافق علي مطلبنا الشعبي الطلابي

lol! lol! lol! lol! lol! lol!


كنتم مع " جاءنا البيان الماضي "

و بعد نشره الاخبار السابقه نحب نعمل يوميات في المنتدي
كل واحد يدخل يعرفنا علي ايام اكتحاناته مذاكرته

مواقفه الطريفه ... او مواقف رخمه

اي حاجه عن مذاكرتك و دراستك و امتحاناتك



و بعد الفاصل نبتدي

..........................................................................................
queen queen queen queen
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الجمعة 25 أبريل 2008, 5:37 pm

اول رد ليا في الموضوع ده

ايام الامتحانات دي بتبقي ارخم ايام في حياتي
لاني بكون مجبره اني اذاكر غصبن عني و انام متاخر

و انا مش بحب اعمل حاجه غصبن عني

مع ان قسمي مواده لذيذه فعلا و شيقه
بس رخمتها اني ببقي مجبره اذاكرها

عارفين انا ممكن اقرا المناهج دي في وقت فراغي
لان اغلبها قصص و روايات و حاجات من دي
لكن وقت الامتحانات ببقي نفسي اصحي الصبح الاقي الكتب اختفت


و من طرائف امتحاناتي
اني مره دخلت امتحان و عماله بقي زي العربيه اللي فراملها بايظه
عماله اذاكرو اقرا و انا طالعه ع السلم وايه ( و لا تيمور و شفيقه )
و لما طلعت الامتحان و اديوني ورقة الاجابه
و بدات اكتب بياناتي
و بعد وقف قدامي سؤال عويص

و كان بيقول
( اسم الماده دي ايه )

قمت اتلخبطت و اتلجلجت
و معرفتش اجاوب

فقررت ساعتها اني لازم اجيب اجابه السؤال ده و اقفل الاجابه

قمت بكل براءه ملئ عيني ( العسلي )
سألت البنت اللي جنبي بصوت هادي ( و لا القطه السيامي اللي شعرها موهير ابيض )

و قلت :
" لو سمحتي هي الماده دي اسمها ايه "

و ساعاتها لاقيت انابيب النابلم اتفتحت عليا
بنظره شرسه متشرسه

قمت عملت فيها زي الاطفال الصغيرين
و ابتسمت ابتسامه رقيقه و قعدت مكاني لا ببص يمين و لا شمال
و استنيت ورقة الاسئله

و كان الفوز العظيم
لما لاقيت اسم الماده علي ورقة الاسئله

و بعد ما خلصت الامتحان و جيت اخرج
قررت انتصر علي خصمي

و قمت قلتلها و انا ماشية
خلصت امتحان العربي يا انسه

(و روحت ماشيه مشية القطط لما بتحس بنفسها)

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف صاحب الظل في الجمعة 25 أبريل 2008, 6:42 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موقفك طريف

خودوا عندكم الموقف د حصل معايا في الثانويه في تالته ثانوي


وفي يوم هادئ بدا اامتحان وكلعاده دخلت الامتحان متاخر وكل من في اللجنه ينظرون الي وكان علي راوسهم الطير بمعني اصح
وكانهم مش عايزين يبصوا ف ورقه الاسئله نهائي
المهم قعد في اخر ديسك في منتصف اللجنه كان مكان اي حد يتمناه لكن لحسن حظي رقم جلوسي كان عليه
المهم دخلت وبدات بكتابات اسمي ورقم جلوسي كمعتاد جتني ورقه الاسئله ويريتها مجتني
عرفت دلوقتي اللجنه كلها كانت بتبصلي ليه
بدات بالحل كلمعتاد الاسهل فلاصعب
وجائت لحظه اللجنه كلها كانت فوضي علي الاخر
وهي د اللحظه لي اللجنه كلها منتظراها كان ليه واحد صحبي اوي يجلس امامي بدسكين يعني دام الي ادامي
المهم كان معاه برشام بيقولي تعرف تتصرف وانا بكل لباقه ارد عليه اقوله اما هات انت بس وبسرعه لقيت البرشام في ايدي ويريته كان برشام صغير يتدارا دا كانت مذكره هههههههههههههههههههههههههههه
فتحتها وبمجرد ما فتحت البرشامه لقيت انسه كده حسنه المظهر تتجه نحوي وانا بكل حلاوه اطلع البرشام قصدي الذكره واديهولها في ايدها واللجنه كلها في اللحظه دي كانت معلقه امالها عليه هههههههههههههههههههههههههههههههه علي راي المثل باب النجار مخلع وكان صحبي ليه راي اخر كان هيسيب الامتحان وينزل ضرب فيه لكن ربنا ستر كان في واحد عامل زي عشماوي مراقب علينا مع الانسه الحسنه المظهر مننسهاش لانها ليها فضل علينا في اخر ربع ساعه كانت هي الالهام لينا كلنا ربنا يكرمك


وانتهي الامتحان علي خير




امضاء/صاحب لظل lol!
avatar
صاحب الظل
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العقرب القط
عدد المساهمات : 9447
العمر : 30
الموقع : حينما يتواجد النور
المزاج : ظلي يجبرني علي التخفي ولا يرون قطعه مني ولا حتي كفي

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في السبت 26 أبريل 2008, 2:04 am

تصدق لو انت معايا في اللجنه
و عملت فيا كده

كان ممكن اقتلك

( مع اني مش بحب الغش )
بس موقفك يحرق الدم

ههههههههههههههههههههههههههه


ننتظر المزيد
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف صاحب الظل في السبت 26 أبريل 2008, 10:30 am

حطي نفسك مكاني والي مراقبه جيه نحيتك وشافت البرشام تعملي ايه ومتحسسني انك عمرك مغشيتي مفيش حج في مصر مبيغشش

لما تلاقي الغش يبقي انت اكيد اكيد في مصر

امضاء /صاحب الظل lol!
avatar
صاحب الظل
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العقرب القط
عدد المساهمات : 9447
العمر : 30
الموقع : حينما يتواجد النور
المزاج : ظلي يجبرني علي التخفي ولا يرون قطعه مني ولا حتي كفي

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في السبت 26 أبريل 2008, 7:07 pm

انا لو مكانك
اصلا اصلا اصلا

مش هغش
لاني كنت بذاكر في الثانويه العامه

ثانيا
انا مش بغش
انا بغشش بس

( دي معلومه عامه )
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

موقف غريب وجامد طحن

مُساهمة من طرف yousef alsaher في السبت 26 أبريل 2008, 11:46 pm

اكيد اللى عارفنى معظمه عارف مستوايا فى الانجليزى وعشان كده هقولوقوا موقف من المواقف الانجليزيه حصلت معايا
السنه اللى فاتت من كتر عقدتى فى الانجليزى راح ازهرى وبوحه ووجدى وكابوا وبلديه قعدوا يزكرولى الانجليزى
وخلاص حفظت كل حاجه
لكن حصل اللى ما خطرش ع البال
دخلت الامتحان وانا ع اهوبه الاستعداد والجميع من الاصدقاء بنتظرون تخطى يوسف عقبه العقده الانجليزيه
واذا باسئله الامتحان تجىء اللى انا عارفه ففرحت جامد اوى لدرجه انى زغرت ورقصت فى اللجنه
ولكن
جاوبت ع السؤال عكس اللى هو عاوزه يعنى
كان السؤال طالب مدن مصر القديمه فى الصعيد
كتبت مدن مصر القديمه فى الدلتا
وبعد ما نزلت من الامتحان
وانا فرحان
قالوليلى ع الخبر المؤلم وبكده انا خد معايا الانجليزى تانى السنه اللى بعديها
ومنتظر موقف جديد يوم 15_5_2008وربنا يستر
avatar
yousef alsaher
شريك اساسى
شريك اساسى

الجدي الثور
عدد المساهمات : 128
العمر : 31

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الإثنين 26 مايو 2008, 2:54 pm

النهارده 26/5

ياتري عملت ايه في امتحان الانجليزي يا يوسف


سؤال يترأي في الافق
ي تري حد شايف الاجابه


امضاء
آيويا المفكرتيه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف halim في الإثنين 26 مايو 2008, 11:33 pm

انا بقه دخلت امتحان santa الانجليزي وانا خليفه الساهر فيه
اول سؤال كان القطعة كالمعتاد والقطعة كانت بتتكلم عن موضوع صعب جدا اسمه
the worry المهم انا قريت القطعة ودي كانت الحاجة الوحيدة اللي عملتها وقمت داخل
علي السؤال التاني وده كان جرمر والجرمر ده لعبتي اول سؤال كان الريريت
اول نقطهة يقه جايبلي جملة وقالي حاولها للنيجاتيف
انا طبعا بكل جرءه وثقه بالنفس قمت عاملها مبني للمجهول
وبعد كده ولا اقلكم كفابة عليكم كده المهم والاظرف اني انا خلصت امتحانات يوم 24/5 الحمد لله

_________________
لما تحس ان انت لوحدك
وسط الناس
لما تلاقي حبيبك باعك
يبقي خلاص
لازم تنسي ان انت عرفتو
وتكون واثق
انك تقدر تبعد تنسي
وتبدأ تاني
واوعي تمكن يأسك منك
تبقي جبان
avatar
halim
Admin
Admin

الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 1521
العمر : 29
الموقع : مجروح وجرحي صعب اداويه لكن بضحك يمكن ضحكي يدريه
المزاج : طائر حزين

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الأربعاء 28 مايو 2008, 12:31 am

ربنا يكون في عونك

يا خليفة يوسف

هههههههههههههههههه


ضع ضحكه في النيجاتيف

هههههههههههههههههه


امضاء
آيويا قلق
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف برعم في الأحد 08 مارس 2009, 6:35 pm

ممكن شارك يا جدتى..............................؟
طبعا ممكن نامش بستأذن لا انا بعرفك بس
ههههههههههههههههههههههه
انا يجماعة بقى فى امتحانات الثانوية العامة برده فى امتحان الاحصا......طبعا سمعتوا عن المدابح اللى حصلت فى 2008 انا كنت بحل فى امان الله وقال يعنى عارفة احل حاجة اصلا بس كنت حسة ان فى حاجة غلط فى الليلة دى كلها..اعدت ساكتة دقيقة كدة وبعدين رجعت للحل تانى يمكن استقر كدة نفسيا سمعت صوت عجيب كدة فببص ورايا لقيت اللجنة كلها كلها بتعيط...ههههههههههه وساعتها بس استوعبت ان الامتحان صععععععععععععب وغير ادمى بالمرة واعدت اعيط معاهم ومن ساععتها ك ما افتكر الموقف دة اعد اضحك على نباهتى
avatar
برعم
اشراف جامد
اشراف جامد

العذراء عدد المساهمات : 1254
المزاج : جوينت متييييييييييييييين

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الأحد 08 مارس 2009, 9:40 pm

ههههههههههههههههههههههه



لا شاطره












انا بقي امتحانات الثانويه العامه
بالنسيه لي كانت نكته




مش عشان سهله لا
عشان انا بشوفها كده

كنت دايما ارجع من اي ماده
اقول لماما ده امتحان حلو

تيجي النشره بالليل
يقولك الامتحان وحش و كان فيه وفيه و فيه



ماما تبصلي

اقولها العيال دي بتستهبل

الامتحان كان حلو
و انا حليته

العيال دي فشله




هههههههههههههههههههههههههه





و بعدين اكتشفت في الاخر

ان الامتحان كان فعلا حلو




عشان كده دخلت آداب











امضاء
كنتم مع
معتقل الثانويه العامه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف صاحب الظل في الإثنين 09 مارس 2009, 12:26 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
avatar
صاحب الظل
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العقرب القط
عدد المساهمات : 9447
العمر : 30
الموقع : حينما يتواجد النور
المزاج : ظلي يجبرني علي التخفي ولا يرون قطعه مني ولا حتي كفي

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف Ayoya في الإثنين 09 مارس 2009, 10:30 pm

عجبت انت

دي




اضحك اضحك
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 29
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: امتحانات اون لاين

مُساهمة من طرف كارلوس في الأحد 22 مارس 2009, 8:45 pm

موقف حصل معايا فى امتحان اليونانى القديم كان فى ترجمة من يونانى لانجليزى وكان فى كلمة مكتوبة باليونانى اسمها سوفيا ومعناها بالعربى حكمة وانا كنت ناسى معانا بالانجليزى كنت حافظة يونانى وعربى بس
وسألت البنت اللى قدامى شلتنى
الكلمة مكتوبى باليونانى ولاقيتها بترد وتقولى الترجمة برضة باليونانى لما كنت هاشد فى شعرى
avatar
كارلوس
قشطات النجم الكبير وصل
قشطات النجم الكبير وصل

السمك القرد
عدد المساهمات : 1564
العمر : 25
الموقع : فى الملعب
المزاج : كويس

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى