الــحــيـــــــــــــاة جــــــــــــوالــة

أسئله جنان

اذهب الى الأسفل

أسئله جنان

مُساهمة من طرف Ayoya في الثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 2:30 pm

أسئله جنان جنان جنان


ايه الشبه بين الجرنان والشمس ؟؟
الاتنين بيطلعوا الصبح

ايه الشبه بين الرقاصة وازازة الحاجة الساقعة ؟؟
الاتنين غازية

ايه الشبه بين التفاح والكمثرى ؟؟
الاتنين مش جوافة

ايه الشبه بين الصعيدي الذكي وسوبر مان ؟؟
الاتنين خيال علمي

ايه الفرق بين الصحراء وايام الاسبوع وموس لورد ؟؟
الصحراء مفيهاش حد ايام الاسبوع فيها حد موس لورد فيه حدين

واحد وقع من الدور التاسع لقى ايه ؟؟
لقى مصرعه

واحد وقع من الدور العاشر لقى ايه ؟؟
لقى حتفه

ليه الارنب مبيعديش من قدام القهوة ؟؟
بيخاف من السحلب المكار

دكتور اسنان اتجوز دكتورة اسنان خلفوا ولد يسموه ايه ؟؟
يسموه حسين على اسم جده

دكتور اسنان ارتكب جريمة يسجنوه فين ؟؟
في سجنال تو

ليه نابليون كان بيقعد قدام التلاجة ؟؟
عشان يستنى حملة فريزر

ايه هي قمة الادب ؟؟
انك تخبط على التلاجة قبل متفتها

ايه قمه الحيره؟؟
انهم يدخلوك في اوده علي شكل كوره
ويقولولك اقعد في الركن

ايه قمه العذاب؟؟
انك تتزحلق علي طرابزيين كله امواس
وتقع في طشت مليان سبرتو

ايه قمه القرف؟؟؟
انك تلاقي واحد مرجع في جردل ومليه ترجيع ؟
لأ
انك تلاقي واحد تاني يشربه

حاجه سودا طايره في الجو بتنونو؟؟
غراب بيستهبل
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 30
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف spanekh في الثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 2:37 pm

لأ اسئلة جامدة صحيح



























مش عارف من غيرك كنت هعرف المعلومات القيمة دى ازاى
avatar
spanekh
الكبير كبير
الكبير كبير

العقرب الثور
عدد المساهمات : 503
العمر : 32
المزاج : اذا اردت شئ بشده فأطلق سراحه فان عاد اليك فهو ملك لك الي الابد وان لم يعد اليك فهو ليس لك من البداية

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف spanekh في الثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 2:39 pm

بس سيبك الموضوع جامد
avatar
spanekh
الكبير كبير
الكبير كبير

العقرب الثور
عدد المساهمات : 503
العمر : 32
المزاج : اذا اردت شئ بشده فأطلق سراحه فان عاد اليك فهو ملك لك الي الابد وان لم يعد اليك فهو ليس لك من البداية

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف Ayoya في الثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 2:52 pm

ههههههههههههههههه

ما هو الواحد لازم يحط مواضيع تفيد الناس
و تزودهم بالمعلومات



ميرسي لمرورك

هههههههههههههههههه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 30
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف loola في الثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 5:10 pm

ايه قمه الالم الاستيكه

تسلم ايديك يا ايويا

موضوع جامد بجد
avatar
loola
اشراف جامد
اشراف جامد

السمك الماعز
عدد المساهمات : 1682
العمر : 27
المزاج : رايق

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف ظلاوووى في الأربعاء 03 ديسمبر 2008, 10:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه



ااااااااااااااااة


كفاااااااااااية



















حراااااااااااام




مش قالوا كدا برضة







والنبى حركات ضحكة دى


هههههههههههههههه


ظلاوووووى



واحدة ب واحدة
avatar
ظلاوووى
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العذراء القط
عدد المساهمات : 8909
العمر : 31
الموقع : دا قالى الدنيا دوارة..سفينة قلوعها غدارة ماهيش عطفة فى جوف حارة ..ولا عصفورة نأ قرة .. ولا صيا
المزاج : الدنيا حلوة مهما يحصل فيها

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف Ayoya في الخميس 04 ديسمبر 2008, 12:24 am

طب واحده واحده
و بلاش كل ده
يجي مره واحده
لتتجنن كده

يا ظلاوي


هههههههههههههههههههههههه


خاف علي نفسك يا ابني

ما تتعرضش لهوا كتير

و اقعد في الضل

هههههههههههههه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 30
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف halim في الخميس 04 ديسمبر 2008, 12:44 am

ايه قمة الاستعجال santa



انك تقف تستني الاتوبيس





ايه قمة الاجهاد












انك تنام 18ساعة متصلة








ايهقمة الانسانية



















الدماغ

_________________
لما تحس ان انت لوحدك
وسط الناس
لما تلاقي حبيبك باعك
يبقي خلاص
لازم تنسي ان انت عرفتو
وتكون واثق
انك تقدر تبعد تنسي
وتبدأ تاني
واوعي تمكن يأسك منك
تبقي جبان
avatar
halim
Admin
Admin

الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 1521
العمر : 30
الموقع : مجروح وجرحي صعب اداويه لكن بضحك يمكن ضحكي يدريه
المزاج : طائر حزين

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف spanekh في الخميس 04 ديسمبر 2008, 12:48 am

يخرب بيت معلوماتك يا ضحكة مدمرة
avatar
spanekh
الكبير كبير
الكبير كبير

العقرب الثور
عدد المساهمات : 503
العمر : 32
المزاج : اذا اردت شئ بشده فأطلق سراحه فان عاد اليك فهو ملك لك الي الابد وان لم يعد اليك فهو ليس لك من البداية

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف Ayoya في الإثنين 08 ديسمبر 2008, 8:00 pm

حرام

حرام

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااام



يا ضحكه





امضاء
نفسي اكمل 25 سنه
avatar
Ayoya
يا دماغك العالية
يا دماغك العالية

الاسد التِنِّين
عدد المساهمات : 3002
العمر : 30
الموقع : قول للزمان ارجع يا زمان
المزاج : أيويا تتحدي الملل

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف صاحب الظل في الإثنين 08 ديسمبر 2008, 9:35 pm

قمه الدماغ اني استني لما اقرا ردك يا ضحكه


موضوع هايل اوي استمرررررررررررري




صاحب الظل lol!
avatar
صاحب الظل
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العقرب القط
عدد المساهمات : 9447
العمر : 30
الموقع : حينما يتواجد النور
المزاج : ظلي يجبرني علي التخفي ولا يرون قطعه مني ولا حتي كفي

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف ظلاوووى في الأربعاء 10 ديسمبر 2008, 8:04 pm

لا اوعى تستمرى


ما حدش بيسمع كلام الراجل دة


دا بيفسد الناس بردة


ظلاوووى
avatar
ظلاوووى
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العذراء القط
عدد المساهمات : 8909
العمر : 31
الموقع : دا قالى الدنيا دوارة..سفينة قلوعها غدارة ماهيش عطفة فى جوف حارة ..ولا عصفورة نأ قرة .. ولا صيا
المزاج : الدنيا حلوة مهما يحصل فيها

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف alaa.star في الأربعاء 10 ديسمبر 2008, 8:29 pm

هههههههههههههههههههههههه

فعلا ردود جميلة ومقنعة


تسلم كيبوردك
avatar
alaa.star
دخل في المود
دخل في المود

الثور الكلب
عدد المساهمات : 270
العمر : 36
الموقع : الصداقه كنز لا يقني

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف halim في الأربعاء 10 ديسمبر 2008, 9:11 pm

ههههههههههههههههههههههههه


علي راي المثل





كفاي حرام شد ف شعرك شد التاني جي بالهد
santa

_________________
لما تحس ان انت لوحدك
وسط الناس
لما تلاقي حبيبك باعك
يبقي خلاص
لازم تنسي ان انت عرفتو
وتكون واثق
انك تقدر تبعد تنسي
وتبدأ تاني
واوعي تمكن يأسك منك
تبقي جبان
avatar
halim
Admin
Admin

الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 1521
العمر : 30
الموقع : مجروح وجرحي صعب اداويه لكن بضحك يمكن ضحكي يدريه
المزاج : طائر حزين

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف ظلاوووى في الجمعة 12 ديسمبر 2008, 7:01 pm

منك لله يا ضحكة علمت الناس



امثالك



ظلاووووى


يا اما تبطل امثال يا متقولهااش للناس




ظلاوووى
avatar
ظلاوووى
الجامد جامد من يومه ... يا نجم
الجامد جامد من يومه ... يا نجم

العذراء القط
عدد المساهمات : 8909
العمر : 31
الموقع : دا قالى الدنيا دوارة..سفينة قلوعها غدارة ماهيش عطفة فى جوف حارة ..ولا عصفورة نأ قرة .. ولا صيا
المزاج : الدنيا حلوة مهما يحصل فيها

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئله جنان

مُساهمة من طرف naughty_angel في الجمعة 20 فبراير 2009, 9:37 pm

Rolling Eyes حرااااااااام عليكي ليه كده بس Mad مكنتش اتوقع منك كده
avatar
naughty_angel
شريك اساسى
شريك اساسى

عدد المساهمات : 107

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى